کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

خاسه کینه زلیخا صبا ماسال تالش

خاسه کینه گولم منگه پیشونی
کوه و دشتی کع تع الاله چینی
جانی را غش ای جان ویشتر ندارم
ای نی قوربون کرم اشتع پا بنی
شعر عکس از زلیخا صبا 
برگردان
دختر قشنگ گل من ماه پیشونی 
در کوه دشت الاله میچینی 
برایت میمیرم یک جان بیشتر ندارم 
آنرا هم زیر پایت قربانی میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام و درود بر بانو صبا
خدا شمه قوت بده و دائیم سقه جان و دیلخشی بدارین. ام دبیتی یه گله ایتا از دبیتی های بسیار زیبا و بدون اشکال از نظر دستوری استه و از چه خونده کو خیلی لذت بردمه خالی. آفرین صد آفرین. خدا ام کیله لی نی بداره.
اینروزه متاسفانه بسیاری از دوستان تالش وبلاگ نویس ما دیگر وبلاگهایشان را به روز نمیکنند . واقعا حیف شد وچه زود دست از وبلاگ نویسی برداشتند.
از زونوم ام بیلاوارثه تیلیگرامی نه مشغول آبینه بما تیلیگرام کرا ویبلاگ نیویسی جا پور نااکره.
با پستی جدید به روزم. من چون دیر به دیر پست میگذارم دوست دارم هر موقع پستی جدید میگذارم همکارانم را مطلع سازم . خدا شمه عمر عیزت بده

سلام درودبرشما ولطف خداوند شامل حالتان ودیگر برادران وخواهران باد بله متاسفانه تلگرم سبب شده البته به نطرم کپی گرام بیشتربه اسمش رواست وبیشتر برای راحت طلبان جوان مناسب است و من اصلن به تگرام انقدر علاقه ندارم حال اگر چند نفر یک کانال داشته باشند که در روز هرکدام یک مطلب بنویسند ومعرفی جاها ومکانها بدنبود ولی گروه های تلگرامی به نطرم بچه بازی بیش نیست ومن فسبوک و وبلاگرا ترجیح میدم با سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.