کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

آن مسافر زلیخا صبا ماسال تالش

آن مسافر..که نگاهش به افق .به گذرگاه عبور.. تابیابد نشانی زهمزاد .خودش
دیر زمانیست.همره چلچله ها بار سفربست وبرفت بدیاری دیگر
بدیاری بدور از همه غوغا وهیاهوی زمین... جای هر قهر غضب . لبخند است
مهربانی توی باغ دل هم میکارند .هم چیز رنگ صفا آسمانش آبی ..خورشیدش گرم وملایم 
پراز آرامش ... اینچنین جایی هست؟


نظرات 2 + ارسال نظر
جیران چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 19:11 http://jjjjjeyran.blogfa.com

بسیار زیبا و دلنشین...
درود برشما خانم صبای عزیز.

سلام و سپاس دختر زیبایم جیران عزیز امیدوارم که سلامت ودر پناه خدا باشید

سلام
صرفا جهت عرض ادب و ارادت برادرانه به حضور رسیدم واز اینکه اینروزها کمی کم مجال هستم و توفیق سرزدن به وبلاگ دوستان را ندارم معذورم . با اینحال قبلم باشما شاعران دیار تالش است و درکنارتان خواهم بود. توصیه بنده اینه وبلاگی با نمایی زیباتر طراحی کنید . صفحه های وبلاگ شماخیلی کم و مطالب زود ناپیدا میشوند وباید جستجوگر صفحه یاب را بزنی تا مطالب مثلا دو روز قبل را ببینی. بدرود تالشه خالی

بادرود و سپاس فراوان برادر بزرگوار شاعر گرانقدرجناب نعمتی واز اینک هر وقت یادی از ما وخواهرت میکنی سبب خوشحال من میشوید ومیدانم که مشگلات روزمره زیاد است فرمودید یک وبلاگی با نمایی زیبا تر طراحی کنم والله با حذف کوکوتی تی در بلاگفا من به ماندگاری اینهم زیاد مطمین نیستم و من تمام طراحی بلاگ اسکای را دیدم این جالب ترینش بود شاید سر فرصت یک فکری کردم واز لطفتان صمیمانه تشکر میکنم وانشالله که سلامت ودر پناه خدا باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.