کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

فرهنگ وزبان زلیخای صبا ماسال تالش

سروران و اعضای محترم گروه همواج
خدای بزرگ را شاکرم که پس از دو ماه کار شبانه¬روزی، به منتخبان این جمع فرهیخته توفیق داد تا حاصل گفت¬وگوها و مباحثات و جمع¬بندی آنها را پس از اعمال پیشنهادها و اصلاحات تکمیلی، به صورت نهایی آماده کنند و اکنون در اختیار همه قرار دهند. در تهیه این سند و نسخه الفبا و دستور خط تالشی- تاتی همة اعضا کم¬وبیش مشارکت داشته¬اند که جا دارد سپاسگزار همت والای همه شما باشم. اما بی¬انصافی است که از آقایان دکتر سبزعلیپور، دکتر بختیاری و دکتر نصرتی که قدم¬به¬قدم در تکوین این سند با اینجانب همراه بوده¬اند، به¬طور ویژه قدردانی نکنم. یقیناً همراهی و مشارکت آنها در ارتقای کیفی این اثر به¬یادماندنی، هرگز فراموش نخواهد شد، هرچند ممکن است نظر تک¬تک آنها به صورت صددرصد تأمین نشده باشد. کار گروهی یعنی همین؛ ایثار، گذشت، فداکاری و ... . به طور قطع دوست و همکار عزیزم، دکتر نصرتی عزیز در ویرایش، وجاهت و آراستگی این اثر، بسیار تلاش کردند. از ایشان هم لازم است به طور خاص تشکر کنم.
این نوزاد خجسته بنابر پیشنهاد دوست هنرمندمان، جناب دکتر فریدی و تأیید اغلب همراهان، به نام نمادین «همواج» موسوم شده که حاصل هماوایی، همگویی و همدلی اهالی فرهنگ و ادب و هنر تالش و تات بوده¬است. امیدوارم این نشان بر تارکش مبارک باشد و جاودان بماند. 
از این روز به بعد باید در فکر انتشار کاغذی آن در کسوتی بسیار شایسته باشیم. درباره کم¬وکیف انتشار آن در گروه باز صحبت خواهیم کرد.
ارادتمند همة شما: رضایتی کیشه خاله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.