کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

کوکوتی تی

فرهنگ وادب تالش

شعر نو زلیخا صبا ماسال تالش

وگونه سرخ شده ی تو از انفجا ر بغضی
در درون سینه توست
ای نامهربان
چگونه رها میشود
این فریاد بی تکلف
از سینه پردردتو
در حالیکه غروری نمانده است
ودستهایی برای مهربانی
بدون تعلل باز میشود؟
زلیخا صبا

نظرات 3 + ارسال نظر
ماسال دیارسبز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 22:38

سلام پیله خوا
از لطف شما ممنونم.شماره ی من 09111858423. منتظر پیام تلگرامی شما هستم

سلام برادر بزرگوار من شماره شمارا وارد تلگرام کردم و لینک کانال من اوای فرهنگ تالش است @faaarhnng می باشد واشماره شماراهم به آقا سجاد رحمانی دادم تا شما را در گروه تالشه هرای اد کند وامیدوارم همراه ویاور ما در ارتقای فرهنگ تالش باشید سپاس گزارم

ماسال دیار سبز دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 00:53

" و
گونه ی سرخ شده ی تو
از انفجاربغضی
در درون سینه ی تو ست"
خیلی قشنگ و عمیق. دریایی از گفته ها و ناگفته ها. یک مثنوی راز و رمز.از آن گونه گفته ها و ناگفته ها که چشم را تر می کند و گونه را قرمز و بغضی به همراه می آورد که راه نفس کشیدن را سد می کند. آفرین کو کوتی تی تالش

سلام وسپاس جناب حقیقت واقعن همین طور است وان بغضی که به ناحق در سینه ادم تلمبار میشود وگاه از درون میسوزاند وبصورت سرود برلب جاری میشود

چگونه رها میشود
این فریاد بی تکلف

سلام به بانوی مهرگستر دیار سبز اندیشان.

این شعر نوی شما بینهایت بردلم نشست

الهی دلتان همواره سرای مهر و دوستی ها باشد

برادر کوچکتان - نعمتی کرفکوهی

سلام وسپاس جناب نعمتی کرفکوهی امیدوارم که گرفتاریها ومشغله های فکری شما وهمه دوستان در پناه خداوند حل شود و خداوند گره گشای همه مشکلات باشد ان شا الله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.